GYIK
Gyakran ismételt kérdések és válaszok
Ajánlatot e-mailben (info@eurolingua.hu) vagy a weblapunkon található űrlapon keresztül kérhet.
Telefonon csak a fix áras szolgáltatások esetén tudunk tájékoztatást adni a pontos fordítási díjakról.
A pontos árajánlat elkészítéséhez ismernünk kell a fordítandó szöveg terjedelmét. Legegyszerűbb, ha a szöveg szkennelése vagy mobiltelefonnal történő lefényképezése után elküldi nekünk az anyagot e-mailben vagy feltölti az ajánlatkérő űrlapon keresztül. Ezután rövid időn belül pontos árajánlatot küldünk.
Amennyiben egyik módon sem tudja eljuttatni hozzánk a fordítandó anyagot, akkor tájékoztató jellegű árajánlatot tudunk készíteni, ha meg tudja adni nekünk a fordítandó oldalak vagy szavak számát.
Üzleti ügyfeleink céges e-mail címről küldött üzenettel és/vagy cégszerű, írásbeli megrendelő benyújtásával tudják megrendelni a fordítást.
Magánszemélyként az árajánlaton/díjbekérőn/számlán szereplő összeg kiegyenlítésével tudja megrendelni a fordítást. A fordítást az összeg bankszámlánkon történő jóváírása után kezdjük el.
Üzleti ügyfeleink részére cégszerű, írásbeli megrendelés után díjbekérőt/számlát küldünk, amely alapján legkésőbb a kész anyag kézbesítése után 8 napon belül tudják kiegyenlíteni a fordítási díjat.
Magánszemélyek az árajánlatban szereplő összeg előzetes kiegyenlítésével tudják megrendelni az adott szolgáltatást.
A szolgáltatás díjának kiegyenlítése történhet banki átutalással, bankfiókban történő befizetéssel, bankkártyával vagy akár irodánkban készpénzben is.
A kész fordítást az előzetesen egyeztetett határidőig és módon kézbesítjük.
A kézbesítés történhet e-mailben, irodánkban személyes átvétellel (előzetes időpontegyeztetés szükséges) vagy postai úton (külön díj ellenében).